Bi ob koncih tedna raje preživljali čas z družino, vendar vas čaka kup neopranega perila in posode? Preverite storitev Zlata ura in vse to postorite že med tednom - izkoristite termine cenejše električne energije! Poleg prihranka, pa lahko pridobite tudi točke v Moj PLUS!

PREVERITE AKTUALNE TERMINE

Dodatne točke se vsak mesec v Moj PLUS avtomatično pripišejo po naslednji formuli: prihranek Zlate ure v preteklem mesecu (v EUR) X 100

Člani Moj PLUS lahko postanete vsi gospodinjski odjemalci Energije plus.

VEČ TUKAJ

Komu je storitev namenjena?

Storitev je namenjena gospodinjskim odjemalcem Energije plus, ki imajo merilno mesto oz. prevzemno predajno mesto oz. merilno točko, opremljeno z naprednim sistemskim števcem porabe električne energije, vključenim v sistem daljinskega zajema podatkov, ali pa se jim takšen števec vgradi na njihovo zahtevo. Izpolnjeni morajo biti tudi tehnični in ostali potrebni pogoji za zagotavljanje četrturnih merilnih podatkov s strani pristojnega izvajalca GJS ODS.

Odjemalci Energije plus izpolnite spodnji obrazec in preverili bomo ali izpolnjujete pogoje Zlate ure!

 

Aktualni termini Zlate ure 

Povezava do aktualnih terminov Zlate ure

Obveščanje o Zlatih urah

Pripravljeni na prihranek? Da boste pravočasno obveščeni o terminih, trajanju in višini popusta Zlatih ur vas bomo obvestili pred vsakim terminom prek:

  • elektronske pošte in/ali SMS sporočila in
  • obvestila na spletni strani.

Kako aktiviram storitev Zlata ura?

Odjemalci Energije plus lahko storitev Zlata ura aktivirate z izpolnjeno in podpisano Pristopno izjavo s pogoji Zlata ura. Za aktiviranje storitve morajo biti izpolnjeni sledeči pogoji:

  • izpolnjena in podpisana pristopna izjava za storitev Zlata ura,
  • merilno mesto mora biti opremljeno z DLC števcem in
  • izpolnjeni tehnični pogoji za zagotavljanje četrturnih merilnih podatkov.

Na podlagi izpolnjene izjave bomo preverili, ali izpolnjujete vse pogoje za aktiviranje storitve. Izpolnjeno pristopno izjavo nam lahko dostavite na enega izmed naslednjih načinov:

  • oddate na izbranem prodajnem mestu,
  • skenirano pošljete na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.,
  • pošljete po pošti na naslov Energija plus d.o.o., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor.

Storitev se vključi in začne obračunavati v naslednjem mesecu oz. v mesecu po naročilu storitve. Cena storitve velja za posamezno merilno mesto in je objavljena veljavnem ceniku storitev Energija plus d.o.o.. Odjemalec lahko to storitev kadarkoli odpove.

Kaj pa, če ne izpolnjujem pogojev?

Brez skrbi! Največkrat je težava povezana s tem, da merilno mesto ni opremljeno z naprednim sistemskim števcem porabe električne energije, vključenim v sistem daljinskega zajema podatkov. Te vrzeli pospešeno rešujejo elektrodistribucijska podjetja po Sloveniji. Svetujemo, da se o tem posvetujete z vašim elektrodistribucijskim podjetjem. Tudi mi redno spremljamo stanje opremljenosti merilnih mest z naprednim sistemom in redno preverjamo ali je vklop storitve Zlata ura mogoč. O spremembah vas bomo obvestili.

Pristopna izjava s pogoji Zlata ura

Arhiv do terminov 2020

Arhiv do terminov 2021

Arhiv do terminov 2022-2023

Si želite več nasvetov neposredno v vaš poštni nabiralnik?

Zamenjajte dobavitelja!
Preprosto, hitro in brezplačno.
Izberite način menjave.
Pošljemo vam pogodbo.
Postopek brezplačno izvedemo mi!