Zamenjava dobavitelja | Energija plus

Pogosta vprašanja

Da. Dobavitelja električne energije ali zemeljskega plina lahko v Sloveniji prosto izbiramo. Distribucijo energenta sicer še naprej opravljajo pristojni sistemski operaterji omrežja, dobavlja pa vam ga lahko dobavitelj po vaši meri in okusu.

  1. Izberite način menjave, ki vam najbolj ustreza.
    Zamenjavo dobavitelja lahko opravite preko posebnega obrazca, naložite fotografijo ali PDF dokument vašega zadnjega računa za energijo ali pa zamenjavo uredite po telefonu s pomočjo našega svetovalca.
  2. Pripravili vam bomo pogodbo in vam jo poslali v podpis.
  3. Pogodbo podpišete in nam jo vrnete po navadni pošti na naslov Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, po e-pošti na: info@energijaplus.si ali nam jo prinesete na eno izmed naših prodajnih mest.
  4. Postopek zamenjave za vas brezplačno uredimo mi.

Po podpisu pogodbe vam ni potrebno storiti ničesar več. Vse nadaljnje aktivnosti za spremembo dobavitelja brezplačno uredimo mi.

Kako hitro lahko postanete naš kupec, je odvisno od različnih rokov. Če je povpraševanje z vsemi podatki izvedeno do vključno 5. dne v mesecu in če podpisano pogodbo iz vaše strani (in morebitne druge dokumente) prejmemo najkasneje do 10. dne istega meseca, lahko naš kupec postanete že s prvim dnem naslednjega meseca.
Primer: če oddate povpraševanje najkasneje do 5.10., podpisano pogodbo vrnete do 10.10. je lahko zamenjava izvedena s 1.11.

Kako hitro lahko postanete naš kupec, je odvisno od različnih rokov. Če je povpraševanje z vsemi podatki izvedeno do vključno 23. dne v mesecu in če podpisano pogodbo iz vaše strani (in morebitne druge dokumente) prejmemo najkasneje do 27. dne istega meseca, lahko naš kupec postanete že s prvim dnem meseca, ki sledi začetku postopka pri sistemskem operaterju omrežja.
Primer: če oddate povpraševanje najkasneje do 23.10., podpisano pogodbo vrnete do 27.10., se postopek pri sistemskem operaterju začne v novembru in je lahko zamenjava izvedena s 1.12.

V kolikor nam boste podpisano pogodbo dostavili najkasneje do 10. dne v mesecu, se bo zamenjava izvedla z naslednjim koledarskim mesecem.
Primer: Kupec nam posreduje podpisano pogodbo o prodaji in nakupu električne energije med 11. 5. in 10. 6. V navedenem primeru je sprememba dobavitelja električne energije možna z dnem 1. 7.

V postopku zamenjave dobavitelja je potrebno poleg sklenjene pogodbe o nakupu in prodaji energenta pristojnemu sistemskem operaterju omrežja predložiti še s strani lastnika podpisano vlogo lastnika za evidentiranje plačnika.

Na skupnem odjemnem mestu ne morete zamenjati dobavitelja.

Ne, ob prehodu na novega dobavitelja ni niti za trenutek motena dobava električne energije in/ali zemeljskega plina.

Kako hitro lahko postanete naš kupec, je odvisno od različnih rokov. Če je povpraševanje z vsemi podatki izvedeno do vključno 23. dne v mesecu in če podpisano pogodbo iz vaše strani (in morebitne druge dokumente) prejmemo najkasneje do 27. dne istega meseca, lahko naš kupec postanete že s prvim dnem meseca, ki sledi začetku postopka pri sistemskem operaterju omrežja.
Primer: če oddate povpraševanje najkasneje do 23.10., podpisano pogodbo vrnete do 27.10., se postopek pri sistemskem operaterju začne v novembru in je lahko zamenjava izvedena s 1.12.

Vodiči
postopek zamenjave dobavitelja električne energije / zemeljskega plina
postopek zamenjave dobavitelja električne energije / zemeljskega plina
Ugodnosti za naše kupce

Da. Odločite se za dobavo elektrike in zemeljskega plina pri Energiji plus in ju v paketu Dvojni plus plačujte po zagotovljeno nizki ceni kar 12 mesecev. Z združitvijo dveh energentov na eni sami položnici pa boste dodatno prihranili pri stroških plačila.

Omenjene storitve lahko opravite kar prek spletne ali mobilne aplikacije – brez čakalne vrste in dodatnih stroškov! Odločite se za uporabo spletne aplikacije eStoritve ali mobilne aplikacije ePLUS.

Imejte vaše podatke "na dlani", in sicer z mobilno aplikacijo ePLUS, ki vam omogoča celostni pregled stanja porabe in plačil, vnos podatkov o vašem merilnem mestu ter druge vsebine – kjerkoli in kadarkoli!

Da, z včlanitvijo v lojalnostni program Moj PLUS, kjer s preprostimi aktivnostmi zbirate točke, ki jih lahko koristite za številne ugodnosti: popust pri plačilu računa in/ali nakupu izdelkov ter koriščenje ekskluzivnih ponudb naših partnerjev. 

Niste našli odgovora?
Uporabite iskalnik po vsebinah
Pokličite svetovalce v klicnem centru na številko:
Vsak delavnik med 7:30 in 17:00 uro.
Pošljite elektronsko
sporočilo na:
info@energijaplus.si
Lahko pa nas vprašate tudi preko obrazca (odgovor v 24 urah):
Dovoljujem obdelavo osebnih podatkov
Varstvo osebnih podatkov je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato bomo osebne podatke, zbrane na tem obrazcu (ime in priimek, e-naslov, sporočilo), uporabili zgolj za namene kontaktiranja. Z osebnimi podatki ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Upravljavcu podatkov Energija plus d.o.o. dajem, kjer je potrebna privolitev, takšno privolitev do preklica za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime in priimek, e-naslov, sporočilo) za namene obveščanja o novi ali obstoječi ponudbi, obveščanja in izvedbe nagradnih iger in ugodnosti, sklepanja ali spreminjanja pogodb ter za druge namene neposrednega ali drugega trženja, analitike in statistike. Privolitev lahko kadarkoli podrobneje določim ali spremenim preko običajnega ali spletnega obrazca. Dano privolitev lahko tudi kadarkoli prekličem na katerikoli način (splet, e-pošta, telefon, faks, dopis). Enako velja tudi za zahteve glede prekinitve neposrednega trženja.

Varstvo osebnih podatkov strank je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato z njimi ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na www.energijaplus.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: (Energija plus d.o.o., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, telefon: 080 2115, faks: (02) 22 00 651, epošta: info@energijaplus.si).