Pomoč in podpora - zemeljski plin

Pogosta vprašanja

Da. Dobavitelja zemeljskega plina lahko v Sloveniji prosto izbiramo. Distribucijo zemeljskega plina sicer še naprej opravlja pristojni sistemski operater omrežja, dobavlja pa vam ga lahko dobavitelj po vaši meri in okusu.

Pristojnemu ODS je potrebno predložiti poleg sklenjene pogodbe o nakupu in prodaji zemeljskega plina še dokazilo o lastništvu (zemljiškoknjižni izpis, sklep o dedovanju, kupoprodajna pogodba, darilna pogodba …) in stanje števca.

Lahko, vendar ga morajo zamenjati tudi vsi ostali odjemalci skupnega odjemnega mesta, posamezen odjemalec sam ne more zamenjati dobavitelja. Vsi odjemalci takšnega skupnega odjemnega mesta izberejo skupnega predstavnika ali skupnega pooblaščenca vseh lastnikov oz. upravnika, ki sklene pogodbo z izbranim dobaviteljem.

Energija plus kot dobavitelj skrbi le za prodajo zemeljskega plina. Priključevanje na omrežje zemeljskega plina je naloga sistemskega operaterja omrežja. Za vsako posamezno priključitev na energetsko omrežje ali njeno spremembo mora uporabnik omrežja pridobiti soglasje za priključitev. Seznam pristojnih sistemskih operaterjev za vaš kraj najdete tukaj.

Cena oskrbe z zemeljskim plinom je sestavljena iz treh delov:

  • cene zemeljskega plina (to je tržni del cene in je odvisen od cen gibanja nafte, konkurence in politike podjetja)
  • omrežnine (del cene, ki jo regulira Agencija RS za Energijo. To je cena, ki jo odjemalec plačuje za transport zemeljskega plina po plinovodnem omrežju od slovenske meje do odjemnega mesta odjemalca).
  • davkov in dajatev (del cene, ki jo regulira država. V to ceno so zajete takse, trošarine in DDV).

Evropski plinovodni sistem se pretežno napaja iz nahajališč v Sibiriji, na Norveškem in v Alžiriji. Že potrjene zaloge zemeljskega plina po ocenah strokovnjakov ob trenutni dinamiki njegove porabe zadostuje za približno 70 let. V Energiji plus smo prepričani, da smo zaradi obsega poslovanja, skladiščnih kapacitet, pogodb z različnimi pomembnimi proizvajalci plina in možnosti dobave v Slovenijo iz vseh treh smeri (Avstrija, Italija, Hrvaška) zanesljiv, fleksibilen in konkurenčen dobavitelj zemeljskega plina v Sloveniji.

Nasveti

  1. Izberite način menjave, ki vam najbolj ustreza.
    Zamenjavo dobavitelja lahko opravite preko posebnega obrazca, naložite fotografijo ali PDF dokument vašega zadnjega računa za energijo ali pa zamenjavo uredite po telefonu s pomočjo našega svetovalca.
  2. Pripravili vam bomo pogodbo in vam jo poslali v podpis.
  3. Pogodbo podpišete in nam jo vrnete po navadni pošti na naslov Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, po e-pošti na: info@energijaplus.si ali nam jo prinesete na eno izmed naših prodajnih mest.
  4. Postopek zamenjave za vas brezplačno uredimo mi.

Da. Plačilo električne energije in zemeljskega plina lahko združite na enem računu in tako še dodatno privarčujete.

Niste našli odgovora?
Uporabite iskalnik po vsebinah
Pokličite svetovalce v klicnem centru na številko:
Vsak delavnik med 7:30 in 17:00 uro.
Pošljite elektronsko
sporočilo na:
info@energijaplus.si
Lahko pa nas vprašate tudi preko obrazca (odgovor v 24 urah):
Dovoljujem obdelavo osebnih podatkov
Varstvo osebnih podatkov je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato bomo osebne podatke, zbrane na tem obrazcu (ime in priimek, e-naslov, sporočilo), uporabili zgolj za namene kontaktiranja. Z osebnimi podatki ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Upravljavcu podatkov Energija plus d.o.o. dajem, kjer je potrebna privolitev, takšno privolitev do preklica za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime in priimek, e-naslov, sporočilo) za namene obveščanja o novi ali obstoječi ponudbi, obveščanja in izvedbe nagradnih iger in ugodnosti, sklepanja ali spreminjanja pogodb ter za druge namene neposrednega ali drugega trženja, analitike in statistike. Privolitev lahko kadarkoli podrobneje določim ali spremenim preko običajnega ali spletnega obrazca. Dano privolitev lahko tudi kadarkoli prekličem na katerikoli način (splet, e-pošta, telefon, faks, dopis). Enako velja tudi za zahteve glede prekinitve neposrednega trženja.

Varstvo osebnih podatkov strank je za družbo Energija plus d.o.o. zelo pomembno. Zato z njimi ravnamo skladno z veljavnimi predpisi in standardi ter izvajamo ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotovitev visoke ravni varnosti osebnih podatkov in zagotavljanja pravic posameznikov.

Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na www.energijaplus.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: (Energija plus d.o.o., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor, telefon: 080 2115, faks: (02) 22 00 651, epošta: info@energijaplus.si).