Pomoč in podpora - Moj PLUS
Pogoj za včlanitev v lojalnostni program je registracija v spletni aplikaciji eStoritve oz. mobilni aplikaciji ePLUS, ki je dostopna na Google Play in App store. Včlanitev v program lahko opravite skupaj z registracijo (če ste novi uporabnik), lahko pa to storite ločeno, in sicer v vašem uporabniškem računu (zavihek Program zvestobe/Moj PLUS).
Član lojalnostnega programa je lahko vsaka fizična oseba, ki ima gospodinjski odjem (kupuje električno energijo in /ali zemeljski plin za svojo lastno rabo v gospodinjstvu, kar izključuje rabo za opravljanje trgovskih in poklicnih dejavnosti).
Pogoja za včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS sta:
• sklenjena pogodba o prodaji in nakupu električne energije in/ali zemeljskega plina pri Energiji plus, d.o.o.,
• registracija v spletni (eStoritve) ali mobilni aplikaciji (ePLUS), kjer vas ob včlanitvi nagradimo s 100 točkami.
V uporabniškem računu je 5 zavihkov:
• Moj PLUS, kjer so vam na voljo funkcionalnosti spremembe gesla, nastavitve obveščanja in prejemanja novic ter obvestil, prav tako pa vam zavihek nudi celoten pregled zbranih in koriščenih točk.
• O Programu, kjer so vam na voljo vse osnovne informacije o lojalnostnem programu.
• Aktualne ugodnosti, kjer so vam na voljo aktualne akcije za katere lahko unovčite svoje zbrane točke.
• Aktivnosti v programu, kjer vam je na voljo seznam odprtih trenutnih aktivnosti, ki jih še niste izkoristili za zbiranje novih točk.
• Pogosta vprašanja in odgovori, kjer najdete odgovore na najpogostejša vprašanja in odgovore.
Do podatkov računa dostopate prek gumba “Nastavitve”, kjer lahko urejate spremembe podatkov, nastavitev za prejemanje obvestil ter odjavo.
Do nastavitev in s tem možnosti spremembe gesla in drugih podatkov lahko v spletni in mobilni aplikaciji dostopate prek ikone “Nastavitve”, ki vodi do vašega uporabniškega računa.
V primeru pozabljenega gesla vam je ob prijavi v eStoritve oz. ePLUS na voljo obrazec za ponastavitev gesla. Kliknite na povezavo “Ste pozabili svoje geslo” in sledite postopku. V primeru težav se obrnite na nas.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS vam je na voljo gumb “Zberite dodatne točke”. S klikom na gumb se vam odpre podstran z aktivnostmi, med katerimi imate pregled nad že aktiviranimi ugodnostmi in tistimi, ki so vam še na voljo. S klikom na aktivnost sledite navodilom.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS lahko pod naslovom “Želim koristiti točke” izbirate med dvema možnostima: “Vrednostni bon za nakup ali plačilo računa” in “Vrednostni bon za znižanje računa za energijo”. Odvisno od skupnega števila zbranih točk vam sistem ponudi različne možnosti koriščenja. Več o zbiranju in koriščenju točk si lahko preberete v zavihku “O programu”.
• Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje: če ste se odločili, da boste točke unovčili za zmanjšanje računa na naslednji mesečni položnici, izberete možnost “Vrednostni bon za znižanje računa za energijo” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, na naslednjem računu pa upoštevamo izbran popust.
• Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin: če ste se odločili, da boste točke unovčili za popust pri nakupu trgovskega blaga ali že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, izberete možnost “Vrednostni bon za nakup ali plačilo računa” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, vi pa prejmete kodo, ki jo izkoristite in predložite pri nakupu blaga ali plačilu računa na naših prodajnih mestih.
Zbrano število točk preverite v aplikaciji eStoritve ali ePLUS in sicer v zavihku Program zvestobe/Moj PLUS.
Koriščenje točk v lojalnostnem programu poteka 15 mesecev. Pri tem lahko v tem časovnem obdobju koristite tudi točke, ki so zbrane po 12-mesečnem obdobju zbiranja točk do preteka obdobja 15 mesecev. Točke, ki so zbrane v zadnjih 3 mesecih se prenesejo v naslednje obdobje, če jih ne izkoristite. Vse točke, zbrane v rednem obdobju 12 mesecev, pa se po preteku 15-mesečnega obdobja koriščenja točk, izbrišejo.
Zbiranje točk v lojalnostnem programu poteka 12 mesecev znotraj koledarskega leta. Primer: v letu 2019 se točke zbirajo od 1.1.2019 do 31.12.2019.
Aktualne ponudbe, ki so vam na voljo za koriščenje zbranih točk lahko pregledate v zavihku Program zvestobe/Aktualne ugodnosti.
Da, točke lahko unovčite tudi na kateremkoli prodajnem mestu in sicer pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, lahko pa se odločite in unovčite točke za namen znižanja računa za električno energijo in/ali zemeljski plin za naslednje obračunsko obdobje.
Prodajna mesta Energije plus so vam na voljo na naslednjih lokacijah:
Maribor:
• Vetrinjska ulica 2
• Vodovodna ulica 2
• Veselova ulica 10
Ptuj:
• Ormoška cesta 26 a
Murska Sobota:
• Lendavska ulica 31 a
Gornja Radgona:
• Lackova ulica 4
Slovenska Bistrica:
• Kolodvorska ulica 21 a
Več o posameznem prodajnem mestu in delovnih časih si lahko preberete tukaj.
Če odgovora na svoje vprašanje ne najdete med Pogostimi vprašanji in odgovori, se lahko na nas obrnete vsak delovnik med 7.30 in 16.00 na brezplačni telefonski številki 080 21 15 ali nam pišete na info@energijaplus.si.
Iz lojalnostnega programa se lahko odjavite kadarkoli želite. Slednje lahko storite v spletni aplikaciji eStoritve ali mobilni aplikaciji ePlus. Odjava ne bo vplivala na vašo registracijo v eStoritve oz. ePlus.
Glede na zbrano število točk lahko koristite različne ugodnosti:
1. 500–999 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin ter koriščenje manjših ugodnosti naših partnerskih ponudb,
2. 1000–1499 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb,
3. od 1500 točk naprej: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter ekskluzivne partnerske ponudbe izdelkov.
Ne pozabite, da točke zbirate v tekočem koledarskem letu, unovčite pa jih lahko do konca marca naslednjega leta.