na položnici
nakupu izdelkov iz naše trgovine
1. sklenjena pogodba o prodaji in nakupu električne energije in/ali zemeljskega plina pri Energiji plus d.o.o.,
2. registracija v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, kjer vas ob včlanitvi nagradimo s 100 točkami.
V uporabniškem računu je 5 zavihkov:
• Moj PLUS, kjer so vam na voljo funkcionalnosti spremembe gesla, nastavitve obveščanja in prejemanja novic ter obvestil, prav tako pa vam zavihek nudi celoten pregled zbranih in koriščenih točk.
• O Programu, kjer so vam na voljo vse osnovne informacije o lojalnostnem programu.
• Aktualne ugodnosti, kjer so vam na voljo aktualne akcije za katere lahko unovčite svoje zbrane točke.
• Aktivnosti v programu, kjer vam je na voljo seznam odprtih trenutnih aktivnosti, ki jih še niste izkoristili za zbiranje novih točk.
• Pogosta vprašanja in odgovori, kjer najdete odgovore na najpogostejša vprašanja in odgovore.
Do podatkov računa dostopate prek gumba “Nastavitve”, kjer lahko urejate spremembe podatkov, nastavitev za prejemanje obvestil ter odjavo.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS vam je na voljo gumb “Kako do dodatnih točk”. S klikom na gumb se vam odpre podstran z aktivnostmi, med katerimi imate pregled nad že aktiviranimi ugodnostmi in tistimi, ki so vam še na voljo. S klikom na aktivnost sledite navodilom.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS lahko pod naslovom “Vaše točke” izbirate med dvema možnostima: “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” in “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin”. Odvisno od skupnega števila zbranih točk vam sistem ponudi možnost koriščenja. Več o zbiranju in koriščenju točk si lahko preberete v zavihku “O programu”.
• Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje: če ste se odločili, da boste točke unovčili za zmanjšanje računa na naslednji mesečni položnici, izberete možnost “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, na naslednjem računu pa upoštevamo izbran popust.
• Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin: če ste se odločili, da boste točke unovčili za popust pri nakupu trgovskega blaga ali že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, izberete možnost “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, vi pa prejmete kodo, ki jo izkoristite in predložite pri nakupu blaga ali plačilu računa na naših prodajnih mestih.
Glede na zbrano število točk lahko koristite različne ugodnosti:
1. 500–999 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin ter koriščenje manjših ugodnosti naših partnerskih ponudb,
2. 1000–1499 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb,
3. od 1500 točk naprej: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter ekskluzivne partnerske ponudbe izdelkov.
Ne pozabite, da točke zbirate v tekočem koledarskem letu, unovčite pa jih lahko do konca marca naslednjega leta.
- popust pri plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin,
- popust pri nakupu trgovskega blaga,
- koriščenje ekskluzivnih ponudb naših partnerjev.