Lojalnostni program Moj PLUS - Energija plus
Oplemenitite porabo s prihrankom
Lojalnostni program Moj PLUS
Za opravljene aktivnosti vas mesečno nagradimo s točkami, ki jih lahko unovčite za različne ugodnosti: od znižanja računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plina, popusta pri nakupu trgovskega blaga do ekskluzivnih ponudb naših partnerjev.
Aktualne ugodnosti
Znižajte znesek
na položnici
Z zadostnim številom zbranih točk lahko znižate svoj račun. Izberite število točk, ki jih želite unovčiti (1 EUR popusta za 100 točk) in znesek vam bomo odšteli na naslednjem mesečnem računu.
Popust pri
nakupu izdelkov iz naše trgovine
Novi in obstoječi člani lojalnostnega programa lahko v naši trgovini koristite točke za popust pri nakupu.
Kako postanete član lojalnostnega programa Moj PLUS?
Pogoja za včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS sta:
1. sklenjena pogodba o prodaji in nakupu električne energije in/ali zemeljskega plina pri Energiji plus d.o.o.,
2. registracija v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, kjer vas ob včlanitvi nagradimo s 100 točkami.
Registrirajte se v spletni ali mobilni aplikaciji eStoritve, ki je dostopna na Google Play in App store. Včlanitev v program lahko opravite skupaj z registracijo (če ste novi uporabnik), lahko pa to storite tudi ločeno in sicer v vašem uporabniškem računu eStoritev.
Članstvo je popolnoma brezplačno.
Pogosta vprašanja
Kako uporabljam Moj PLUS? Več Zapri

V uporabniškem računu je 5 zavihkov:
• Moj PLUS, kjer so vam na voljo funkcionalnosti spremembe gesla, nastavitve obveščanja in prejemanja novic ter obvestil, prav tako pa vam zavihek nudi celoten pregled zbranih in koriščenih točk.
• O Programu, kjer so vam na voljo vse osnovne informacije o lojalnostnem programu.
• Aktualne ugodnosti, kjer so vam na voljo aktualne akcije za katere lahko unovčite svoje zbrane točke.
• Aktivnosti v programu, kjer vam je na voljo seznam odprtih trenutnih aktivnosti, ki jih še niste izkoristili za zbiranje novih točk.
• Pogosta vprašanja in odgovori, kjer najdete odgovore na najpogostejša vprašanja in odgovore.


Do podatkov računa dostopate prek gumba “Nastavitve”, kjer lahko urejate spremembe podatkov, nastavitev za prejemanje obvestil ter odjavo.

Kako vklopim aktivnost za pridobitev točk? Več Zapri

V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS vam je na voljo gumb “Kako do dodatnih točk”. S klikom na gumb se vam odpre podstran z aktivnostmi, med katerimi imate pregled nad že aktiviranimi ugodnostmi in tistimi, ki so vam še na voljo. S klikom na aktivnost sledite navodilom.

V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS lahko pod naslovom “Vaše točke” izbirate med dvema možnostima: “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” in “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin”. Odvisno od skupnega števila zbranih točk vam sistem ponudi možnost koriščenja. Več o zbiranju in koriščenju točk si lahko preberete v zavihku “O programu”.
• Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje: če ste se odločili, da boste točke unovčili za zmanjšanje računa na naslednji mesečni položnici, izberete možnost “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, na naslednjem računu pa upoštevamo izbran popust.
• Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin: če ste se odločili, da boste točke unovčili za popust pri nakupu trgovskega blaga ali že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, izberete možnost “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, vi pa prejmete kodo, ki jo izkoristite in predložite pri nakupu blaga ali plačilu računa na naših prodajnih mestih.

Kako koristim točke v programu? Več Zapri

Glede na zbrano število točk lahko koristite različne ugodnosti:

1. 500–999 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin ter koriščenje manjših ugodnosti naših partnerskih ponudb,
2. 1000–1499 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb,
3. od 1500 točk naprej: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter ekskluzivne partnerske ponudbe izdelkov.
Ne pozabite, da točke zbirate v tekočem koledarskem letu, unovčite pa jih lahko do konca marca naslednjega leta.

Dodatne informacije in dokumenti
Moj PLUS: Vedno v plusu
Moj PLUS je lojalnostni program, namenjen vsem fizičnim osebam, kupcem Energije plus, ki želijo oplemenititi svojo porabo s prihrankom. Da, prav ste prebrali, s prihrankom! Pri nas vas za opravljene aktivnosti mesečno nagradimo s točkami, ki jih lahko unovčite za različne ugodnosti:
  • popust pri plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin,
  • popust pri nakupu trgovskega blaga,
  • koriščenje ekskluzivnih ponudb naših partnerjev.