Aktivnosti v lojalnostnem programu predstavljajo vse možnosti, ki so vam na voljo za zbiranje točk in jih lahko koristite za različne ugodnosti.
Točke zbirate v koledarskem letu in jih lahko unovčite do konca marca naslednjega leta.
Do seznama aktivnosti lahko dostopate v vašem uporabniškem računu v spletni in mobilni aplikaciji eStoritve. Ob vsaki aktivnosti so vam na voljo podatki o številu dodatnih točk in navodilo za aktivacijo.
Si želite več nasvetov neposredno v vaš poštni nabiralnik?
Kako že v prvem mesecu do ugodnosti?
Včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS (+100 točk)
Aktiviranje plačevanja s trajnikom (+100 točk)
Prijava na prejemanje eRačuna (+150 točk)
Uporaba spletne ali mobilne aplikacije (+150 točk)
Vrste aktivnosti, s katerimi lahko pridobite točke, so:
ENKRATNE, ki jih lahko izkoristite le enkrat, REDNE, ki omogočajo zbiranje točk vsak mesec, DODATNE, ki jih aktiviramo ob posebnih priložnostih in vam omogočajo še dodatno zbiranje točk.
100 TOČK = 1 EUR
Vse člane lojalnostnega programa, ki redno plačujete račune za električno energijo in/ali zemeljski plin do roka plačila, nagradimo z mesečnim pripisom 10 točk.
Prijavite se na plačevanje z bančnim trajnikom in prejmite 100 dodatnih točk (enkraten pripis). Obrazec za prijavo na trajnik najdete tukaj.
V skrbi za okolje vas s 150 dodatnimi točkami nagradimo ob prijavi na eRačun. Prejemanja računa v elektronski obliki oz. aktivacijo storitve E-račun lahko naročite kadarkoli z izpolnitvijo obrazca, na izbranem prodajnem mestu ali s klicem na brezplačno tel. številko 080 21 15. Prejemanje računa v elektronski obliki si lahko uredite tudi preko spletne in mobilne aplikacije eStoritve.
Z enkratnim pripisom 150 točk nagrajujemo uporabo spletne ali mobilne aplikacije eStoritve. Več o aplikaciji si lahko preberete tukaj.
Ob vsakem nakupu trgovskega blaga iz naše ponudbe, prejmete 1 točko za vsak EUR nakupa.
Za vsako leto vaše zvestobe (od datuma podpisa pogodbe) vas enkrat letno nagradimo z dodatnimi točkami: Prvo leto zvestobe - 100 točk, Drugo leto zvestobe - 200 točk, Tretje leto zvestobe - 300 točk, Četrto leto zvestobe - 400 točk, Peto leto in vsa naslednja leta zvestobe - 500 točk
Postanite član lojalnostnega programa Moj PLUS in prejmite 100 točk. Tako preprosto!
Vaše priporočilo naših storitev svojim prijateljem in znancem cenimo, zato vam v znak zahvale za vsakega prijavljenega prijatelja v lojalnostni program podarimo 100 točk.
Pri Energiji plus vam ne ponujamo zgolj električne energije. Odločite se lahko tudi za odjem zemeljskega plina. Ob podpisu pogodbe za dodaten energent vam podarimo kar 500 dodatnih točk.
Vsi člani Zlate ure, ki so hkrati člani lojalnostnega programa Moj PLUS, bodo poleg prihranka pridobili tudi dodatne Moj PLUS točke!
Dodatne točke se vsak mesec v Moj PLUS avtomatično pripišejo po naslednji formuli: število točk Moj PLUS = mesečni prihranek Zlate ure v preteklem mesecu (v EUR) X 100
Naj ponazorimo to na konkretnem primeru. Mojca je prijavljena na storitev Zlate ure in z vestnim upoštevanjem terminov cenejše elektrike je v prejšnjem mesecu prihranila kar 3,16 EUR. Energija plus ji bo tako v lojalnostni program Moj PLUS pripisala 316 točk (3,16 EUR x 100 = 316 točk). Če bo Mojca takšen prihranek dosegla tudi naslednji mesec, bo pridobila kar 632 točk v dveh mesecih in si bo lahko naslednji mesec s koriščenjem 600 Moj PLUS točk račun za elektriko znižala za 6 EUR*.
Kako lahko koristim zbrane točke?
Točke lahko pričnete koristiti, ko ste zbrali vsaj 500 točk. Koristite jih lahko za naslednje ugodnosti:
1. plačilo že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin,
2. popust pri nakupu trgovskega blaga,
3. popust na računu za naslednje obračunsko obdobje,
4. ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb.
Aktualne ugodnosti
Popust na računu za energijo
Z zadostnim številom zbranih točk koristite popust na računu za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin (1 EUR popusta za 100 točk).
V uporabniškem računu je 5 zavihkov: • Moj PLUS, kjer so vam na voljo funkcionalnosti spremembe gesla, nastavitve obveščanja in prejemanja novic ter obvestil, prav tako pa vam zavihek nudi celoten pregled zbranih in koriščenih točk. • O Programu, kjer so vam na voljo vse osnovne informacije o lojalnostnem programu. • Aktualne ugodnosti, kjer so vam na voljo aktualne akcije za katere lahko unovčite svoje zbrane točke. • Aktivnosti v programu, kjer vam je na voljo seznam odprtih trenutnih aktivnosti, ki jih še niste izkoristili za zbiranje novih točk. • Pogosta vprašanja in odgovori, kjer najdete odgovore na najpogostejša vprašanja in odgovore.
Do podatkov računa dostopate prek gumba “Nastavitve”, kjer lahko urejate spremembe podatkov, nastavitev za prejemanje obvestil ter odjavo.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS vam je na voljo gumb “Kako do dodatnih točk”. S klikom na gumb se vam odpre podstran z aktivnostmi, med katerimi imate pregled nad že aktiviranimi ugodnostmi in tistimi, ki so vam še na voljo. S klikom na aktivnost sledite navodilom.
V zavihku Program zvestobe/Moj PLUS lahko pod naslovom “Vaše točke” izbirate med dvema možnostima: “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” in “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin”. Odvisno od skupnega števila zbranih točk vam sistem ponudi možnost koriščenja. Več o zbiranju in koriščenju točk si lahko preberete v zavihku “O programu”. • Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje: če ste se odločili, da boste točke unovčili za zmanjšanje računa na naslednji mesečni položnici, izberete možnost “Popust na računu za naslednje obračunsko obdobje” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, na naslednjem računu pa upoštevamo izbran popust. • Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin: če ste se odločili, da boste točke unovčili za popust pri nakupu trgovskega blaga ali že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, izberete možnost “Popust pri nakupu trgovskega blaga ali plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin” ter število točk, ki jih želite unovčiti. Vaše število točk se nato ustrezno zmanjša, vi pa prejmete kodo, ki jo izkoristite in predložite pri nakupu blaga ali plačilu računa na naših prodajnih mestih.
Glede na zbrano število točk lahko koristite različne ugodnosti:
1. 500–999 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin ter koriščenje manjših ugodnosti naših partnerskih ponudb, 2. 1000–1499 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb, 3. od 1500 točk naprej: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu že izdanega računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter ekskluzivne partnerske ponudbe izdelkov. Ne pozabite, da točke zbirate v tekočem koledarskem letu, unovčite pa jih lahko do konca marca naslednjega leta.
Potrebujete pomoč pri včlanitvi?
Z veseljem smo vam na voljo vsak delovnik med 7.30 in 16.00 na brezplačni telefonski številki 080 21 15 ali elektronskem naslovu info@energijaplus.si. Lahko nas obiščete tudi na naših prodajnih mestih ali pa se pogovorite z našim svetovalcem preko spletnega klepeta.