Nedvomno pridejo. Tisti težki dnevi, tedni ali celo meseci. Navsezadnje preživljamo težko obdobje prav vsi, ki se dnevno moramo soočati z omejitvami in posledicami pandemije. Vendar se kljub temu moramo zavedati, da nam težki trenutki prinesejo tudi veliko priložnosti, ki jih lahko z veliko mero optimizma in osredotočenosti preživimo brez prevelikih čustvenih naporov.

Pozitivna naravnanost in optimističen pogled na svet ter iskanje dobrega v vsaki stvari nam izboljšajo imunski sistem, podaljšajo življenje in pomagajo pri premagovanju bolezni oziroma jo celo preprečujejo. S temi preprostimi nasveti vam želimo pričarati nasmeh na obraz prav vsak dan.

Bodite hvaležni

Vse prevečkrat pozabimo, da bi morali biti bolj hvaležni za vse tisto kar imamo. Usmerite pozornost na pozitivne vidike svojega življenja in bodite hvaležni za vse to, kar je v vašem življenju že ali še bo dobro. Cenite to kar imate in ne izgubljajte se v iskanju nečesa česar v tem trenutku ne morete imeti. Je partner namesto vas skuhal kosilo? So otroci peljali psa na sprehod, vi pa ste lahko v miru spili kavo? Imate dom in svoje najdražje in ste vsi zdravi? Veliko stvari imamo za katere smo lahko neizmerno hvaležni, a na njih prevečkrat pozabimo. Morda lahko pričnete s pisanjem dnevnika hvaležnosti. Ne vzemite stvari za samoumevne, ker niso.

Najdite čas za stvari, ki vas osrečujejo

Kdaj ste si nazadnje privoščili popoldan samo zase? Za toplo kopel in dobro knjigo? Ali bi vas bolj osrečili trenutki, ki bi jih lahko preživeli z otroki? Bolj se povežite sami s seboj in najdite stvari, ki vas osrečujejo. Prinesite na plano namizne družabne igre, poskusite kakšen novi recept za nedeljsko kosilo. Osebam, ki so vam blizu namenite kakšno lepo besedo. Pokličite dobrega prijatelja - že kratek sproščujoč klepet na dan dvigne hormone sreče, ki vplivajo na dobro počutje. Razmislite, da bi opravili kakšno prostovoljno delo, saj s tem, da pomagamo drugim, pomagamo tudi sebi.

Vadba odžene negativne misli

Telesna aktivnost vam bo ob pravilnem izvajanju nudila izjemen užitek in vam bo na splošno prinesla obilo sprostitve in boljše počutje. Vedeti moramo, da z vsako vadbo telo izpostavimo stresu in ga izzovemo, da se na ta stres odzove. Primerno oblikovana in primerno dozirana vadba na ta način omogoča spremembe v telesu, ki se kažejo v izboljšanem počutju in zdravju. Vendar pa tudi pri vadbi velja upoštevati zmernost in se zavedati, da rezultati ne pridejo čez noč – potrpežljivost boste še kako potrebovali.

Smejte se

Upravičeno pravijo, da je smeh pol zdravja. Poiščite kakšno dobro komedijo in si vzemite čas za ogled kratkih zabavnih vsebin, ki jih lahko najdete na internetu ali televiziji. Prelistajte tudi časopis in poiščite kakšno šalo – hihitanje bo zagotovljeno. Videli boste, kako hitro bodo negativne misli izginile.

Poslušajte glasbo

Glasba dela čudeže - po eni strani nas pomirja in sprošča, po drugi pa nas vzpodbuja in nam daje tudi moč. Najdite primeren prostor in čas, se umirite in prisluhnite prijetni melodiji po vašem izboru. Lahko tudi zaplešete in zapojete. Na ta način se boste mnogo bolje počutili in tudi optimizma bo več.