Kratek vodič po najbolj pogosto zastavljenih vprašanjih naših odjemalcev

Kako ravnati v primeru izpada električne energije? Kje in na kak način nadzorovati račune za električno energijo? Kako ukrepati, ko imamo občutek, da nam števec ne deluje pravilno? Zagotovo ste se že kdaj srečali s katerim od naštetih vprašanj. Preden pograbite telefon in se postavite v čakalno vrsto poiščite odgovor na svoje vprašanje v spodnjem zapisu.

Pripravili smo kratek vodič po najbolj pogostih vprašanjih in situacijah, s katerimi se srečujejo naši odjemalci:

1. Kaj storiti v primeru izpada električne energije?

Najprej se je treba prepričati, ali je težava nastala v našem domu. Preveriti je potrebno, ali je pregorela katera varovalka in ali je glavno stikalo izklopljeno. Če so varovalke in glavno stikalo v normalnem stanju, preverimo, ali imajo pri sosedih električno energijo in tako ugotovimo ali je težava v našem domu. V primeru, da tudi sosedje nimajo električne energije ali nam je pregorela glavna varovalka, pokličemo pristojnega sistemskega operaterja.

2. Kako lahko nadzorujem stroške porabe električne energije?

Stroške porabe električne energije lahko nadzorujete prek spletne aplikacije eStoritve ali mobilne aplikacije ePLUS – tako lahko nekatere stvari pregledate in uredite kar »od doma«. Aplikaciji vam omogočata vnos stanja števca za obračun po dejanski porabi (24 ur na dan), pregled porabe, računov in plačil ter številne druge prednosti:

  1. vpogled v tehnične podatke merilnega mesta (številka merilnega mesta, način plačila, tarifna skupina, vrsta priključka, tovarniška številka števca,…),
  2. pregled izstavljenih računov in plačil v tekočem obračunskem obdobju, kjer je poleg salda možen vpogled tudi v arhiv izstavljenih računov in plačil za zadnji dve leti,
  3. informativni obračun porabljene električne energije, kjer si odjemalec na podlagi stanja števca sam izračuna znesek informativnega obračuna.

3. Katere vrste števec imam – digitalni ali analogni?

Porabo električne energije lahko merimo z dvema vrstama števcev - analognim ali digitalnim. Ločite ju po načinu prikaza vašega stanja porabe. Pri analognem števcu je stanje prikazano z nizom premikajočih se 6 številk v enem ali dveh okencih. Pri digitalnem števcu je stanje prikazano na majhnem LCD zaslonu, v katerem se izmenično prikazujejo podatki o porabi v visoki tarifi (VT), manjši tarifi (MT) ali enotni tarifi (ET) ter podatek o datumu in času.

Še več odgovorov na vaša vprašanja najdete na naši spletni strani v rubriki »Pogosta vprašanja in odgovori« ali nam pošljite elektronsko sporočilo na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. oziroma pokličite svetovalce v klicnem centru na številko 080 21 15 (vsak delavnik med 7:30 in 16:00 uro).

Si želite več nasvetov neposredno v vaš poštni nabiralnik?