Jeseni, ko se srečujemo s prehodnim vremenom, večjimi obremenitvami in stresom se hitro zgodi, da naš imunski sistem oslabi, kar lahko vodi v razvoj različnih bolezni. Veliko lahko za krepitev imunskega sistema naredimo sami. Ker želimo, da bi ostali zdravi smo pripravili nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali, da ne boste tako hitro obležali in boste ostali aktivni tudi v jesensko-zimskem času.


Gibanje na svežem zraku

Poskrbite, da se boste vsak dan vsaj 30 min gibali na svežem zraku. Športna aktivnost bo pospešila vaše dihanje, ki bo hitreje izločalo odpadne pline skozi pljuča, prav tako pa bo pospešilo vašo presnovo, da se bodo odpadne snovi hitreje izločile iz telesa. Naj bo to sprehod, tek, kolesarjenje ali hoja do trgovine, blagodejne učinke boste začutili pri vseh aktivnostih: dobili boste D vitamin, povečali vzdržljivost in srčni utrip ter izboljšali kapaciteto pljuč.


Dovolj kvalitetnega spanca


Da boste dobro spali je priporočljivo vzpostaviti ritem spanja, kar pomeni, da hodite spat ob približno isti uri. Pred spanjem se izogibajte modri svetlobi, kavi v poznih večernih urah in zvečer ne uživajte alkoholnih pijač. Pred spanjem pozabite na vse skrbi in negativne misli. Naj omenimo preprost trik: pred spanjem v beležko zapišite vse skrbi in slabe misli. Na ta način boste skrbi iz glave prenesli na papir. Poskusite, resnično deluje!


Uravnotežena prehrana


Veliko lahko naredite za zdrav imunski sistem že s tem, da zaužijete dovolj vitaminov in mineralov. Svoji prehrani dodajte več vitamina C, ki ga najdete v vseh vrstah agrumov, na jedilnik dodajte zeleni čaj, ki ima protivirusne in protibakterijske lastnosti in med, ki deluje antibiotično. Dovolj je že eno jabolko na dan, ki bo vašemu telesu priskrbelo vir mineralov, vitaminov in vlaknin.

Poskrbite za sprostitev


Stres, naš vsakodnevni spremljevalec, lahko hitro oslabi delovanje vašega imunskega sistema. Poznamo več načinov obvladovanja stresa. Pomembno je, da poiščete metodo sproščanja, ki vam najbolj ustreza. Naj bo to sprehod v naravi, poslušanje glasbe, meditacija, igranje inštrumenta, tek ali kuhanje – pomembno je, da si vsak dan nekaj časa utrgate samo zase in za aktivnosti, ki vas osrečujejo.