ICF 2016 slo energija plus smal
Za vse informacije v zvezi z reševanjem pritožb in reklamacijami smo vam na voljo kontaktnega obrazca in na brezplačni telefonski številki splošnih informacij 080 21 15. Z veseljem vam bomo odgovorili na vprašanja.

Polje je obvezno.
Polje je obvezno.
Polje je obvezno.
Neveljaven vnos.

Dobavitelj skladno z energetsko in potrošniško zakonodajo zagotavlja pregleden, enostaven in brezplačen notranji postopek obravnave pritožb gospodinjskih odjemalcev.


Zagotovljen je tudi postopek izvensodnega reševanja sporov s potrošniki v zvezi z dobavo elektrike gospodinjskim odjemalcem pred neodvisnim izvajalcem izvensodnega reševanja sporov, ki izpolnjuje pogoje in zagotavlja postopek v skladu z določbami zakona, ki ureja izvensodno reševanje potrošniških sporov. V primeru, ko dobavitelj v notranjem postopku pritožbi ne ugodi najkasneje v roku enega meseca ali zahtevku gospodinjskega odjemalca ne ugodi v celoti, lahko gospodinjski odjemalec vloži pobudo za začetek postopka v zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja elektrike pri izvajanju pogodbe o dobavi elektrike pri neodvisnem izvajalcu izvensodnega reševanja sporov.


Za neodvisnega izvajalca izvensodnega reševanja sporov je imenovan:

g. Bojan Lakožič

  • Naslov: Titova cesta 2a, 2000 Maribor
  • Telefon: +386 (0)2 251 53 70
  • E-pošta:  Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Gospodinjski odjemalec ima ne glede na navedeno vedno tudi pravico, da sproži ustrezne postope pred pristojnim sodiščem ali drugim organom.

Uradna dokumentacija

Na vrh