01 pomagamo
 
Energija plus svojim kupcem, zaradi trenutnih razmer, ki vladajo zaradi epidemije koronavirusa, ponuja vrsto rešitev, ki so prilagojene težavam, s katerimi se soočajo kupci.

 

Kontaktni centri (razen prodajnih mest) delujejo nemoteno in so na voljo za vsa vprašanja in pomoč.

 

 

 

  • Vsak dan smo na voljo v klicnem centru 080 2115 ali 02 22 00 115, pokličete nas lahko dnevno med 7.30 in 16.00 uro.
  • Na elektronsko pošto Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. se trudimo odgovoriti še isti dan.
  • Obisk spletne strani www.energijaplus.si vam omogoča pogovor v živo (v kotu spodaj desno).
  • 24/7 vam je na voljo brezplačna spletna aplikacija eStoritve (https://estoritve.energijaplus.si/signin).
  • 24/7 vam je na voljo brezplačna mobilna aplikacija ePLUS.
  • Na spletni strani www.energijaplus.si najdete vrsto obrazcev, ki jih potrebujete za ureditev posameznih primerov in številne uporabne varčevalne nasvete.

Želimo pristopiti proaktivno, hitro in  nebirokratsko.

Za obdobje marec – maj (3 mesece) smo znižali cene električne energije za 5% in zemeljskega plina za 30% za gospodinjstva (izjema je samooskrba) in male poslovne kupce brez merjene moči. Vsem  članom lojalnostnega programa v mesecu maju pripisujemo 500 točk, ki jih lahko unovčijo po lastni izbiri. Tudi država je sprejela določene ukrepe, s katerimi pomaga blažiti nastalo situacijo.

Kar zadeva poravnavo obveznosti pričakujemo odgovorno ravnanje naših kupcev, saj verjamemo, da si bodo prizadevali tekoče poravnati svoje obveznosti. V primeru, da nimate dostopa do svoje banke, si lahko enostavno aktivirate direktno bremenitev z izpolnitvijo obrazca na spletni strani.

V preteklih dneh smo zaključili humanitarno akcijo z društvom Humanitarček in donirali 5000 EUR za socialno najšibkejše starostnike. Po potrebi se bomo dodatno povezali z različnimi socialnimi ustanovami, ki podpirajo različne projekte, da bi lahko kar najbolj pomagali v nujnih primerih.

V primeru zaostankov pri plačilih svetujemo, da poiščete možnosti pomoči pri Centru za socialno delo. Prenehanje zaposlitve in nižji prihodki ob obstoječi zaposlitvi so namreč okoliščine, na katere posameznik oziroma družina ni imela vpliva in se upoštevajo v pogojih za pridobitev posebne pomoči. CSD vam daje možnost, da pojasnite, zaradi česa ste se znašli v izredni stiski.

Življenje se ni ustavilo, le nekoliko se je upočasnilo. Upamo, da bo nastala situacija v najkrajšem možnem času zgolj neprijeten spomin in da se bodo stvari vrnile v »ustaljene tirnice«. K temu lahko največ prispevamo sami. Prizadevajmo si, da delamo skupaj, čeprav ne neposredno.

Na vrh