01 pomagamo
 
Energija plus svojim kupcem, zaradi trenutnih razmer, ki vladajo zaradi epidemije koronavirusa, ponuja vrsto rešitev, ki so prilagojene težavam, s katerimi se soočajo kupci.

 

Kontaktni centri (razen prodajnih mest) delujejo nemoteno in so na voljo za vsa vprašanja in pomoč.

 

 

 

  • Vsak dan smo na voljo v klicnem centru 080 2115 ali 02 22 00 115, pokličete nas lahko dnevno med 7.30 in 16.00 uro.
  • Na elektronsko pošto Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. se trudimo odgovoriti še isti dan.
  • Obisk spletne strani www.energijaplus.si vam omogoča pogovor v živo (v kotu spodaj desno).
  • 24/7 vam je na voljo brezplačna spletna aplikacija eStoritve (https://estoritve.energijaplus.si/signin).
  • 24/7 vam je na voljo brezplačna mobilna aplikacija ePLUS.
  • Na spletni strani www.energijaplus.si najdete vrsto obrazcev, ki jih potrebujete za ureditev posameznih primerov in številne uporabne varčevalne nasvete.

Želimo pristopiti proaktivno, hitro in  nebirokratsko.

Za obdobje marec – maj (3 mesece) smo znižali cene električne energije za 5% in zemeljskega plina za 30% za gospodinjstva (izjema je samooskrba) in male poslovne kupce brez merjene moči. Vsem  članom lojalnostnega programa v mesecu maju pripisujemo 500 točk, ki jih lahko unovčijo po lastni izbiri. Tudi država je sprejela določene ukrepe, s katerimi pomaga blažiti nastalo situacijo.

Kar zadeva poravnavo obveznosti pričakujemo odgovorno ravnanje naših kupcev, saj verjamemo, da si bodo prizadevali tekoče poravnati svoje obveznosti. V primeru, da nimate dostopa do svoje banke, si lahko enostavno aktivirate direktno bremenitev z izpolnitvijo obrazca na spletni strani.

V preteklih dneh smo zaključili humanitarno akcijo z društvom Humanitarček in donirali 5000 EUR za socialno najšibkejše starostnike. Po potrebi se bomo dodatno povezali z različnimi socialnimi ustanovami, ki podpirajo različne projekte, da bi lahko kar najbolj pomagali v nujnih primerih.

V primeru zaostankov pri plačilih svetujemo, da poiščete možnosti pomoči pri Centru za socialno delo. Prenehanje zaposlitve in nižji prihodki ob obstoječi zaposlitvi so namreč okoliščine, na katere posameznik oziroma družina ni imela vpliva in se upoštevajo v pogojih za pridobitev posebne pomoči. CSD vam daje možnost, da pojasnite, zaradi česa ste se znašli v izredni stiski.

Življenje se ni ustavilo, le nekoliko se je upočasnilo. Upamo, da bo nastala situacija v najkrajšem možnem času zgolj neprijeten spomin in da se bodo stvari vrnile v »ustaljene tirnice«. K temu lahko največ prispevamo sami. Prizadevajmo si, da delamo skupaj, čeprav ne neposredno.

05nizjistroskiV Energiji plus bomo od marca do maja 2020 za gospodinjstva in male poslovne kupce znižali cene elektrike za 5% in cene zemeljskega plina za 30% ter pripisali 500 točk v lojalnosti program Moj Plus

Ves čas spremljamo razmere, ki so nastale po sprejetih ukrepih za preprečitev nadaljnjega širjenja okužb s korona virusom CoV-2 in ukrepe, katere je sprejela Vlada RS. Z namenom, da zmanjšamo negativne učinke s katerimi se soočajo naši kupci, smo že izvedli vrsto ukrepov, sedaj pa smo, v okviru trenutnih zmožnosti, znižali še cene elektrike in plina. Ker so obstoječe razmere spremenile tok normalnega življenja, smo za gospodinjstva, ki ostajajo doma zaradi lastnega zdravja ali ukrepov delodajalcev in za male poslovne kupce, ki so prisiljeni zmanjšati ali celo ustaviti poslovanje, pristopili k znižanju cen elektrike ter zemeljskega plina za obdobje treh mesecev. Vsem gospodinjskim kupcem, z izjemo tistih na Samooskrbi, za mesece marec, april in maj 2020, tako znižujemo cene električne energije za 5% in cene zemeljskega plina za 30%. Enako velja za male poslovne kupce, ki nimajo merjene moči. Gospodinjskim kupcem, ki so včlanjeni v lojalnostni program Moj plus, pa bomo še dodatno pripisali 500 točk. Ob tem ne gre zanemariti tudi dejstva, da v Energiji plus trenutno obračunavamo najnižje pavšalne stroške poslovanja, ki znašajo mesečno zgolj 0,89 EUR brez DDV oz. 1,09 EUR z DDV.

»Ker smo vedno zagovarjali, da so kupci na prvem mestu in ker se zavedamo resnosti situacije, stiske ljudi in težav s katerimi se soočajo manjši poslovni kupci, smo poleg ukrepov, ki jih je že sprejela država, kot so ukrepi za gospodarstvo in prebivalstvo in oprostitev tarifne postavke za obračunsko moč in prispevka za OVE in SPTE, sprejeli odločitev, da gospodinjstvom in malim poslovnim kupcem pri računih za marec, april in maj 2020 znižamo cene električne energije in plina,« je poudaril direktor Energije plus Bojan Horvat.  Napovedano  znižanje cene električne energije predstavlja pri povprečnem kupcu na osnovnem paketu 2,4 % nižje stroške položnic za električno energijo. Ob že sprejetih ukrepih države pa bo skupaj račun za gospodinjstva tako nižji za 27 %. Pri tem ne gre zanemariti tudi dejstva, da ima Energija plus izmed vseh dobaviteljev tudi najnižji mesečni pavšalni strošek poslovanja (PSP).

Za zemeljski plin smo za svoje kupce zagotovili popust v višini kar 30% na obstoječe cene in velja za mesece marec, april in maj 2020. Znižanje predstavlja pri povprečnem kupcu na osnovnem paketu 17,2 % nižje stroške položnic za zemeljski plin. To je trenutno tudi vse, saj država drugih ukrepov za kupce zemeljskega plina (še) ni sprejela.

Večina ljudi je zaradi razglasitve epidemije doma, skrbi jih zdravje, šola poteka od doma, hrana se pripravlja doma, priklopljenih je več aparatov, v zimskih razmerah, ki so se začele prav ob začetku pomladi, pa je potrebno poskrbeti tudi za ogrevanje. Hladno vreme se bo še nadaljevalo. Številna gospodinjstva in mala podjetja so se zaradi nastalih razmer in sprejetih ukrepov, znašla v stiski. »Tako kot smo v številnih drugih primerih (poplave, žled), svojim kupcem priskočili na pomoč, ni tokrat nič drugače. Čas je, da stopimo skupaj in prebrodimo to težko obdobje. Podpiramo odločitve, ki so že bile sprejete. Mi smo z vami«. 

Vsem kupcem, ki so včlanjeni v lojalnostni program Moj plus, bodo v mesecu maju dodatno pripisali 500 točk za zvestobo, ki jih lahko vnovčijo skupaj z ostalimi zbranimi točkami. Vse svoje kupce, ki se še niso vpisali v brezplačen lojalnostni program pa pozivajo, da to storijo čim prej in si tako zagotovijo še dodatne ugodnosti.

 

 

Prodajna mesta Energije plus so do nadaljnjega zaprta za obiskovalce.


V klicnem centru smo dosegljivi vsak delovnik od 7.30 do 16.00 h.
Pišete nam lahko na: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Prosimo vas, da vse ne nujne opravke uredite na alternativni način in se v največji možni meri izogibate osebnim stikom.


Večino vsega lahko uredite od doma, 24 ur na dan z uporabo:

  • brezplačne spletne aplikacije eStoritve
  • brezplačne mobilne aplikacije ePLUS
  • elektronske pošte – pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
  • klicnega centra: 080 2115 ali 02 22 00 115.
  • pogovora »v živo« na www.energijaplus.si (v kotu spodaj desno)
  • obrazcev na http://www.energijaplus.si/za-vas-dom/elektrika-dom/pomoc-in-podpora-dom/obrazci-elektrika-dom.html.
V Energiji plus smo zaznali, da so se ponovno pojavili klici neznane osebe, ki od naših kupcev zahteva plačilo neobstoječega dolga. Gre za prevaro. Vsi, ki boste takšen klic sprejeli, bodite posebej previdni. V izogib morebitnim visokim telefonskim stroškom vam svetujemo, da takšen telefonski klic čimprej zaključite.
 
Naši zaposleni ali zunanji sodelavci vas kontaktirajo zgolj, kadar dolg dejansko obstaja in se pri tem identificirajo z vašo številko poslovnega partnerja.
 
 
 
 
 

Na vrh