Kaj so aktivnosti?

Aktivnosti v našem lojalnostnem programu poimenujemo vse možnosti, ki so vam na voljo za zbiranje točk in jih lahko izkoristite za nakup trgovskega blaga ali znižanje računa. Točke zbirate v koledarskem letu in jih lahko unovčite do konca marca naslednjega leta.

02 Banner podstran Aktivnosti v programu
 
 
V zavihku “Aktivnosti v programu” vam bo ves čas na voljo seznam izkoriščenih in odprtih aktivnosti, s katerimi lahko zbirate dodatne točke. Do seznama aktivnosti lahko dostopate tudi prek gumba “Kako do dodatnih točk” v vašem uporabniškem računu. Ob vsaki aktivnosti so vam na voljo podatki o številu dodatnih točk ter navodila za aktivacijo. Aktivnosti, s katerimi lahko pridobite točke, so:
  • ENKRATNE, ki jih lahko izkoristite le enkrat,
  • REDNE, ki omogočajo zbiranje točk vsak mesec,
  • DODATNE, ki jih aktiviramo ob posebnih priložnostih in vam omogočajo še dodatno zbiranje točk.
Glede na zbrano število točk boste lahko koristili različne ugodnosti: 
  1. 500 -   999 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ ali zemeljski plin ter koriščenje manjših ugodnosti naših partnerskih ponudb,
  2. 1000 - 1499 točk: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter koriščenje ugodnosti naših partnerskih ponudb,
  3. od 1500 točk naprej: popust pri nakupu trgovskega blaga, plačilu računa za dobavljeno električno energijo in/ali zemeljski plin, popust na računu za naslednje obračunsko obdobje ter ekskluzivne partnerske ponudbe izdelkov.
  Namig: Kako že v prvem mesecu do ugodnosti?
  • Včlanitev v lojalnostni program Moj PLUS (100 točk),
  • aktiviranje plačevanja s trajnikom (100 točk),
  • prijava na prejemanje eRačuna (150 točk),
  • uporaba spletne ali mobilne aplikacije (150 točk),
  • dodatne točke za vsako leto zvestobe.
 

Enkratne aktivnosti

  • Redno plačevanje do roka
    Vse člane lojalnostnega programa, ki redno plačujete račune za električno energijo in/ali zemeljski plin do roka plačila, nagradimo z mesečnim pripisom 10 točk.
 
  • Prijava na trajnik (SEPA bremenitev)
    Prijavite se na plačevanje z bančnim trajnikom in prejmite 100 dodatnih točk. Obrazec za prijavo na trajnik najdete tukaj.
 
  • Prijava na e-Račun
    V skrbi za okolje vas s 150 dodatnimi točkami nagradimo ob prijavi na eRačun. Prijavo na brezpapirno poslovanje opravite na portalu ali mobilni aplikaciji.
 
  • Uporaba spletne in mobilne aplikacije
    Z enkratnim pripisom 150 točk nagrajujemo uporabo spletne aplikacije eStoritve ali mobilne aplikacije ePLUS, ki vam poleg dostopa do lojalnostnega programa omogočata pregled nad vsemi merilnimi mesti, 24 ur na dan, naravnost iz naslonjača. Več o aplikaciji si lahko preberete tukaj.
 
  • Nakup trgovskega blaga
    Ob vsakem nakupu trgovskega blaga iz naše ponudbe, prejmete 1 točko za vsak EUR nakupa. Oglejte si ponudbo.
  
  • Nagrajujemo zvestobo
    Za vsako leto vaše zvestobe vas 1X na leto nagradimo z dodatnimi točkami:
    - 1. leto - 100 točk,
    - 2. leto - 200 točk,
    - 3. leto - 300 točk,
    - 4. leto - 400 točk,
    - 5. leto - 400 točk,
    - od 6. leta naprej - 500 točk
 
  • Postani član programa Moj PLUS
    Postanite član lojalnostnega programa Moj PLUS in prejmite 100 točk. Tako preprosto!
 
  • Povabi prijatelja v program
    Vaše priporočilo naših storitev svojim prijateljem in znancem cenimo, zato vam v znak zahvale za vsakega prijavljenega prijatelja v lojalnostni program podarimo 100 točk.
 
  • Dodatni energent
    Pri Energiji plus vam ne ponujamo zgolj električne energije. Odločite se lahko tudi za odjem zemeljskega plina. Ob podpisu pogodbe za dodaten energent vam podarimo kar 500 dodatnih točk.
 
 
Na vrh